LEDIGA TJÄNSTER

Administratör med inriktning IT

Vi söker efter en administratör med inriktning IT med tillträde efter överenskommelse. Du som söker tjänsten behöver vara effektiv, ha stora kunskaper inom IT och vara serviceinriktad.

Skickar in ditt CV och personligt brev till rekrytering@kristofferskolan.se. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning och inleds med en provanställning.

Köksbiträde/diskare, timvikarie

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som köksbiträde och/eller diskare och är intresserad av att hoppa in vid behov i vårt skolkök? Skicka in din ansökan till koket.rekrytering@kristofferskolan.se. Glöm inte att bifoga ett CV.

Vikarier

Vi söker alltid efter personer som vill stå på vår vikarielista och som vi kan ringa till vid behov. Det kan handla om allt ifrån enstaka lektioner till lite längre sammanhängande vikariat. Skicka in din ansökan till rekrytering@kristofferskolan.se och glöm inte ange inom vilka årskurser/ämnen du är intresserad av att vikariera inom, samt vilken tidigare erfarenhet du har av undervisning.

Vi tar också gärna emot intresseanmälningar från dig som är intresserad av att vara timvikarie på vårt fritidshem.

__________________________________________________________________

Erfarenhet eller utbildning inom waldorfpedagogik är meriterande för samtliga tjänster.

Genom att skicka din ansökan till oss samtycker du också till att vi får spara din ansökan. Du har möjlighet att kontakta oss om du önskar att ditt CV och personliga brev raderas eller om du vill veta vilken information vi har sparad i våra system.

Vid intresse skicka in CV och personligt brev till rekrytering@kristofferskolan.se.

För mer detaljerad information kring tjänsterna, se annonser på arbetsförmedlingen eller medarbetare.se.

Frågor besvaras via mail rekrytering@kristofferskolan.se